NORUTnett Arkiv og Forum
Gå til Norutnetts forside Gå til Forum Gå til Arkiv Rediger dine brukerpreferanser og opplysninger om deg selv og les private meldinger Registrering Kalender Finn andre brukere Frequently Asked Questions Søk Logg ut  
NORUTnett Arkiv og Forum : Powered by vBulletin version 2.3.3 NORUTnett Arkiv og Forum > F O R U M > Debatt > Mer på Lenkeboden!
  Forrige diskusjon   Neste diskusjon
Forfatter
Diskusjon Start ny diskusjon    Post A Reply
redaksjon
Bruker

Vokste opp i: Kamerun, Norge og Tanzania

Mer på Lenkeboden!

Vi utvider Lenkeboden også med en utfyllende litteratur-liste.

Her er både sentrale bøker og artikler omkring Kultur og Identitet, om det å krysse grenser, om flerkulturalitet generelt, og andre beslektede innfallsvinkler.

Se på den, om du finner noe av interesse.

Vi vil komme med oppdateringer, og noen konkrete anmeldelser og anbefainger etter hvert.

God Lesning!

redaksjonen

Gi oss gjerne en tilbakemelding,
geir.hoaas@lu.hio.no

Kontakt forumansvarlig vedrørende dette innlegget

Old Post 16-09-2004 14:57
redaksjon is offline Click Here to See the Profile for redaksjon Click here to Send redaksjon a Private Message Find more posts by redaksjon Edit/Delete Message Reply w/Quote

peggy
Bruker

Vokste opp i: Kongo

Flere utvidelser av Lenkebod?

Dette er bra!

Har skummet igjennom litteraturlisten, og fant noe som var kjent, men masse som var ukjent. Nesten litt overveldende! Men jeg skal kikke litt på det som ser mest interessant ut. Tidsskrifter er jo ikke så lett å få tak i. Men fint at de to nett-bokhandlerne var oppgitt. Kjenner litt til Amazon fra før men viste ikke om Intercultural Press. Der fant jeg en hel del. Virkelig bra! Folkens sjekk den!

Med tider vil dere kanskje finne flere områder som kan ligge på Lenkeboden. Dette er verdifullt! Skal bruke aktivt.

Studietilbudene var også interessante. Noe var kjent men langt fra alt. Visste ikke at Høgskolen i Oslo hadde så mye. Men det er sikkert andre høgskoler som også har slike kurs, vil jeg tro. Dere putter inn etter hvert som info kommer inn går jeg ut ifra.

Flott tiltak! Takker så mye!

Kontakt forumansvarlig vedrørende dette innlegget

Old Post 18-09-2004 11:01
peggy is offline Click Here to See the Profile for peggy Click here to Send peggy a Private Message Find more posts by peggy Edit/Delete Message Reply w/Quote

Alle klokkeslett er GMT. Klokken er nå 01:12. Start ny diskusjon    Post A Reply
  Forrige diskusjon   Neste diskusjon
Vis versjon som kan skrives ut | Send denne siden som e-post | Abonner på denne diskusjonen

Forum hopp:

Forum Regler:
Du kan not starte diskusjoner
Du kan not skrive svar i eksisterende diskusjoner
Du kan not legge bilder inn i innleggene dine
Du kan not redigere dine egne innlegg
HTML kode er
vB kode er
Smilies er
[IMG] kode er

< Kontakt oss - +47 950 80 854 >